Új jelszó kérése
 

A pr tündöklése, a reklám bukása

A pr tündöklése, a reklám bukása
A pr tündöklése, a reklám bukása
A pr tündöklése, a reklám bukása
A pr tündöklése, a reklám bukása
A pr tündöklése, a reklám bukása
A pr tündöklése, a reklám bukása
Szerző: Al Ries - Laura Ries
Kiadó: Geomédia Szakkönyvek
Méret: 165x235
Oldalszám: 246 oldal
Fő kategória >Könyvek >Kézikönyvek, útmutatók
1 400 Ft1400
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Adatok
Részletek
Rövid ismertető:
Ez a könyv elsősorban a tengerentúli példák alapján világítja meg a marketingkommunikáció – már Magyarországon is hódító – új trendjét. A művet áthatja a szerzők határozott véleményalkotása, a példák és eszközök sokszor a reklám és a pr határán mozognak. A könyv épp ez által válik izgalmassá: biztosítja olvasójának azt a lehetőséget, hogy szakmai tapasztalata alapján ítéljen, és egyetértve vagy épp kétkedve legyen része egy mindenképpen hasznos olvasmányban. Szívesen ajánljuk ezt a könyvet minden kommunikációs szakember figyelmébe.
Adatok
Cikkszám
BDDR
Webáruház készítés