Új jelszó kérése

A marketingtervezés gyakorlati útmutatója

ÚJ
A marketingtervezés gyakorlati útmutatója
A marketingtervezés gyakorlati útmutatója
A marketingtervezés gyakorlati útmutatója
A marketingtervezés gyakorlati útmutatója
A marketingtervezés gyakorlati útmutatója
A marketingtervezés gyakorlati útmutatója
Szerző: Suzanne Bősze Irving
Kiadó: Geomédia Szakkönyvek
Méret: 191x235
Oldalszám: 316 oldal
Fő kategória >Könyvek >Kézikönyvek, útmutatók
1 500 Ft1500
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Adatok
Részletek

Rövid ismertető:
Ez a szakkönyv rendkívül hasznos segédeszközt jelent a marketingszakembereknek a tervezési folyamat minden szakaszában: az alapvető stratégia kialakításától kezdve a tervezés folyamatán és a gyakorlati alkalmazásán át egészen a piac ellenőrzéséig. Úgy vezeti végig az olvasót a marketingtervezés folyamatán, hogy a végeredmény a lehető legjobb marketingterv legyen. A marketinges szakismeretekkel nem rendelkező üzletemberek számára ez a kötet olyan eszköz, amelynek segítségével könnyen elsajátíthatják a marketingszakemberek sajátos gondolkodásmódját

Adatok
Cikkszám
BDDU
Státusz
ÚJ    
Webáruház készítés